Przetargi

Zaproszenie do składania ofert na dostawę stołów do kuchni szkolnej przy ZSCKR w SejnachZSCKR

 

 

 

ZSCKR.I.26.14.2020

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

  1. I.        PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Stoły ze stali nierdzewnej do kuchni szkolnej przy ZSCKR w Sejnach

 

II.   TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz zarządzenie nr  7/2020 z dnia 03.03.2020 r. Dyrektora ZSCKR w Sejnach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.

 

III.   ZAMAWIAJĄCY

 

Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach

Adres do korespondencji:

ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny, Nip:  844-12-59-754

Telefon: (87) 5163640; fax: (87) 5163640; e-mail: sekretariat@zsckr.sejny.pl

Czas pracy Zamawiającego:

Poniedziałek - piątek w godzinach 7.30 - 15.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

 

IV.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołów ze stali nierdzewnej,
  2. Opis przedmiotu zamówienia, wymagane wyposażenie, warunki techniczne i wizualne:

a)     Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z rantem tylnym z 3 szufladami i półką o wymiarach  - 160 cm, szer.70, wysokość 85 cm, ( 1 stół szuflady po prawej stronie, 1 szuflady po lewej)

 

 

a)     Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z rantem tylnym z szafką drzwi rozsuwane i półką o wymiarach 190cm , szer. 70, wysokość 85 cm

 

 

b)     Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z rantem tylnym z półka gretingową na wysokości 150mm nad podłogą wymiary blatu 190 cm, szer. 70, wys. 85,

 

 

 

 

c)     Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z rantem tylnym bez połki, ze wzmocnieniem dolnym o wymiarach 150 cm, szer. 80, wys. 70 cm

 

 

d)     Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z rantem tylnym ze zlewem dwukomorowym i otworem pod baterie między zlewami  wymiary stołu –100cm x 60cm x 85cm

 

e)     Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z rantem tylnym i zlewem trzykomorowym (2 otwory na baterie, około 72 cm od siebie) wymiary stołu dł. 170 cm, szer.60, wys.85cm  

 

 

Opis wykonania mebli:

Wszystkie meble wykonane ze stali o gatunku ASI 304

BLATY STOŁÓW ROBOCZYCH– wzmocnione od spodu płytą podwójnie laminowaną o grubości 20 mm – obrzeże płyty z tyłu osłonięte profilem ze stali nierdzewnej– przestawanie blatów względem podstawy w stołach przyściennych; przód 30 mm, tył 80 mm, boki po 15 mm– przestawanie blatów względem podstawy w stołach centralnych; przód 30 mm, tył 30 mm, boki po 15 mm

PODSTAWY STOŁÓW – w stołach szkieletowych wzmocnione w górnej części metalową ramką lub profilem kwadratowym– korpusy stołów wykonane z profilowanej blachy

SZUFLADY– prowadnice wykonane ze stali ocynkowanej, trzyczęściowe, kulkowe, umożliwiające pełen wysuw szuflady– montaż i demontaż prowadnic z korpusu szafki możliwy bez użycia narzędzi – panel przedni szuflady wykonany z dwóch warstw blachy, wyposażony we wpuszczany uchwyt (rączkę) z ABS– maksymalne obciążenie do 25 kg

DRZWI –drzwi suwane zawieszone w korpusie na prowadnicy ze stali nierdzewnej i przesuwane za pomocą rolek, w dolnej części prowadzone na kostce ułatwiającej prosty demontaż drzwi– wyposażone we wpuszczany uchwyt (rączkę) z ABS– wykonane z dwóch warstw blachy w formie puszki usztywnione

BLATY STOŁÓW ZE ZLEWAMI– blaty gięte obniżone o 19 mm po obwodzie w stosunku do górnej krawędzi blatu, powierzchnia ociekowa płaska– blaty tłoczone ze spadkiem w stronę komory obniżone od 5 mm do 15 mm po obwodzie w stosunku do górnej krawędzi blatu, powierzchnia ociekowa płaska – wzmocnione metalowymi profilami wyposażone w otwór pod baterię o średnicy 33 mm– komory ze stali nierdzewnej o wym. 400x400x250 mm dla zlewów o głębokości 600 mm lub 500x500x250 mm dla zlewów o głębokości 700 mm– przestawanie blatów względem podstawy; przód 30 mm, tył 80 mm, boki po 15 mm

  1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z wyrobów i materiałów:

1)     fabrycznie nowych,

2)     posiadających wymagane atesty

Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ lub w jej załącznikach pojawia się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta lub marki, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ lub załącznikach przykładów.

 

IV.   TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

7 dni od dnia podpisania umowy

 

V.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki:

a)    Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

b)    Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1461 z późn. zm.).

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:

a)     Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a (oryginał),

b)     Formularza oferty – sporządzonego i podpisanego zgodnie z załącznikiem nr 1,

c)     Parametry oferowanego sprzętu potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w pkt IV zaproszenia.

 

W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do podpisywania oferty.

Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienia do reprezentacji wynikają z dokumentu rejestracyjnego, ewidencyjnego lub umowy spółki cywilnej Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym
w jednym z tych dokumentów.

 

            Sprawdzenie warunków ww. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych do oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunku udziału w postepowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę
o zaistniałym fakcie.

 

VI.   SPOSÓB PRZYGOTOWYWANIA I FORMA OFERTY

 

  1. Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać  wszystkie dokumenty wymienione w pkt. V ppkt. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej oraz podpisane przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawca.
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
  3. Formularz ofertowy i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.
  4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
    1. Dokumenty ofertowe powinny być wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich samodzielnie zmian pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania przetargowego.
    2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ze sporządzeniem i złożeniem oferty.

 

VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,

 

  1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim
  2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pocztą elektroniczną winny być kierowane na adres sekretariat@zsckr.sejny.pl a faksem na nr tel. 875163640.
  3. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną.
  4. Preferowaną dla złożenia oferty jest forma pisemna wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
    w postępowaniu, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego oraz pełnomocnictwa. Dopuszczamy możliwość złożenia oferty czytelnym skanem przesłanym na e-maila.
  5. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane faksem, lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 
  6. Korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem w formie pisemnej należy kierować na adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach, ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny, sekretariat
  7. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

 w czasie pracy Zamawiającego, Mara Kruszyłowicz Tel./faks: 875163640, w godz. 7.30 - 15.30 e-mail: kier.gosp@zsckr.sejny.pl.

 

VIII.   WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

 

Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

 

IX.   TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu na składanie oferty i wynosi 30 dni.

 

X.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

  1. Oferty należy złożyć do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach, ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny, sekretariat
  2. Termin składania ofert upływa 11.12.2020 r do godziny 09:00
  3. Oferta złożona lup przesłana po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania
  4. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści powyższe informacje na stronie internetowej.

 

 

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT

 

Otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach, sala nr 1, w dniu 11.12.2020 r. o godz. 09:15

 

XII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

 

  1. Cena ofertowa winna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do jednego grosz oraz obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia oraz dostawa do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach,
    ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny

 

XIII.  OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 

  1. Kryterium oceny ofert.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium oceny ofert:

Cena – 100%

 

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca w takim przypadku będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego. Nie złożenie wyjaśnień spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

 

XIV. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA ORAZ PODPISANIE UMOWY.

 

Wybór oferty lub unieważnienie postepowania zostanie zamieszczone na stronie www.zsckr.sejny.pl (przetargi) oraz przesłane uczestnikom postępowania na wskazane
w ofertach e-maile.  

 

XV. ZAWARCIE UMOWY.

 

Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia.

 

  1. XVI.   KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach, e-mail: sekretariat@zsckr.sejny.pl, 
  2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych, adres e-mail: kadry@zsckr.sejny.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; Znak: ZSCKR.I.26.14.2020
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
     z 2019 r. poz. 1843)-tekst jednolity, dalej „ustawa Pzp”;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
  2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
  3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
  4. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

 

XVII.   ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1          –

 

Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 i 2a   –

Oświadczenia

Załącznik nr 3          –

Projekt umowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.12.2020r.
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marta Kruszyłowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2020 12:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Sewastynowicz
Ilość wyświetleń: 465
11 grudnia 2020 11:35 (Franciszek Sewastynowicz) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty_stoly.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 grudnia 2020 10:52 (Franciszek Sewastynowicz) - Dodanie załącznika [protokol_otwarcja_ofert_stoly.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2020 12:59 (Franciszek Sewastynowicz) - Dodanie załącznika [zaproszenie_na_stoly.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)