Sejny, dnia 06.12.2019r.
ZSCKR.I.26.1.2019
Zaproszenie do składania ofert o wartości poniżej 30 000 euro i przekraczającej 9500 euro
Ogłoszenie zostało opublikowane:
- w Bazie konkurencyjności https://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego,
- na stronie internetowej zamawiającego
1. Zamawiający:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny NIP 844-12-59-754.
2. Podstawa prawna:
Art. 4 pkt. 8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2019r. poz.1843) tekst jednolity oraz Zarządzeniem nr 003/30/014 z dnia 30 grudnia 2014r. Dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu:” Młodzi – zawodowo kompetentni na rynku pracy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,
UDA-RPPD.03.03.01-20-0209/18-00
Osi Priorytetowej III Kompetencje i Kwalifikacje
Działania 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki
Poddziałania 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki
Zamawiający w ramach zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zadania:
a). Zadanie 1: „Modernizacja pracowni Technologii gastronomicznej do zawodu: Technik żywienia i usług gastronomicznych” – doposażenie pracowni technologii gastronomicznej (szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1– SIWZ do zaproszenia);
b). Zadanie 2: „Modernizacja pracowni obsługi konsumenta do zawodu; Technik żywienia i usług gastronomicznych” – doposażenie pracowni obsługi konsumenta (szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 – SIWZ do zaproszenia);
c). Zadanie 3: „ Modernizacja pracowni kowalstwa użytkowego do zawodu: Technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki” – doposażenie pracowni kowalstwa użytkowego (szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 – SIWZ do zaproszenia).
Każde zadanie stanowi odrębną całość zamówienia i będzie realizowane i oceniane indywidualnie, składane oferty na wybrane Zadania winny być złożone w oddzielnych kopertach z Adnotacją jakiego Zadania oferta dotyczy. Opisy na kopertach z wybranym Zadaniem jak wyżej.
Umowy z wybranym Wykonawcą, będą zawierane oddzielnie na każde Zadanie, wzór umowy dostawy stanowi Załącznik nr 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1: „Modernizacja pracowni Technologii gastronomicznej do zawodu: Technik żywienia i usług gastronomicznych” – doposażenie pracowni technologii gastronomicznej.
Główny kod CPV: 392210007
dostawa obejmuje doposażenie:
- piec konwekcyjno-parowy (kod CPV: 42214100-0)
- zestaw blach do pieca GN 1/1 (kod CPV: 42942000 )
- cyrkulator sous-vide (kod CPV: 392210007)
- pakowarka próżniowa ( kod CPV: 42921300-1)
- lada chłodnicza ( kod CPV: 42513220-3)
- schładzarka szokowa (kod CPV: 42513000-5)
- zestaw pojemników GN (kod CPV: 42942000)
- zmywarka do szkła i naczyń (kod CPV: 39713100-4)
Oferta, która przedstawi gwarancję poniżej 12 miesięcy zostanie odrzucona
Zadanie 1 nie ulega podzieleniu, przy składaniu oferty należy odnieść się do każdego elementu, jednocześnie traktując zamówienie dotyczące realizacji danego zadania jako całość. brak jakiegokolwiek elementu w złożonej ofercie traktowane będzie jako niekompletne, co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Zadanie 2: „Modernizacja pracowni obsługi konsumenta do zawodu; Technik żywienia i usług gastronomicznych” – doposażenie pracowni obsługi konsumenta,
Główny kod CPV: 39220000
dostawa obejmuje:
- ekspres do kawy (kod CPV: 39711310-5)
- zastawa stołowa: (kod CPV: 39221100-8)
Oferta, która przedstawi gwarancję poniżej 12 miesięcy zostanie odrzucona
Zadanie 2 nie ulega podzieleniu, przy składaniu oferty należy odnieść się do każdego elementu, jednocześnie traktując zamówienie dotyczące realizacji danego zadania jako całość. brak jakiegokolwiek elementu w złożonej ofercie traktowane będzie jako niekompletne, co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Zadanie 3: „ Modernizacja pracowni kowalstwa użytkowego do zawodu: Technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki” – doposażenie pracowni kowalstwa użytkowego,
Główny kod CPV: 43840000-3
dostawa obejmuje:
- piec hartowniczy kowalski (kod CPV: 42340000-1)
- prasa – giętarka dla kowalstwa (automatyczna) typu TRB - 150/A lub „równoważne”) (kod CPV: 42633000-2)
- kowadła duże (2szt); kowadła małe (1 szt.) (kod CPV: 44316100-9)
- zestaw kowalski – kleszcze typu 1/2/3 kod CPV: 44512000-2)
- palenisko przenośne gazowe (kod CPV: 44316200-0)
- młotki różnego rodzaju: precyzyjne, poprzeczne itp. (kod CPV: 44512300-5)
- pień pod kowadło (2 szt.) (kod CPV: 44316100-9)
- gwozdnica (dziurownica) kowalska (kod CPV: 43830000-3)
Oferta, która przedstawi gwarancję poniżej 12 miesięcy zostanie odrzucona
Zadanie 3 nie ulega podzieleniu, przy składaniu oferty należy odnieść się do każdego elementu, jednocześnie traktując zamówienie dotyczące realizacji danego zadania jako całość. brak jakiegokolwiek elementu w złożonej ofercie traktowane będzie jako niekompletne, co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Termin realizacji:
Ostateczny termin realizacji Zamówienia dla wszystkich zadań – od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2019r.
5. Istotne postanowienia umowy:
Wykonawcy, z którymi zostaną podpisane umowy na realizację wybranego zadania, dostarczą sprzęt i wyposażenie transportem na koszt własny (uwzględniony w cenie oferty) do miejsca realizacji zamówienia: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny w godzinach 7.30 – 15.30 w dni powszednie.
6. Informacja o ofertach częściowych:
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybrane Zadanie. Liczba zadań – 3.
Oferty należy złożyć na załączniku nr. 2 do zaproszenia: „Oferta”,
W celu potwierdzenia, że Wykonawca jest zdolny do realizacji zamówienia do oferty dołączy następujące dokumenty:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3
- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 4
Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty.
7. Zamawiający będzie oceniać złożone oferty wg następujących kryteriów oceny ofert dla poszczególnych ofert częściowych oddzielnie:
Cena – 100%
8. Ewentualne zapytania należy kierować:
Barbara Kruszyłowicz, tel.: 502 423 364, e-mail: kier.gosp@zsckr.sejny.pl
9. Termin związania ofertą: 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ZSCKR im. St. Staszica,
ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny, sekretariat za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w terminie do dnia 16 grudnia 2019r. do godź. 9.00.
11. Wybór oferty nastąpi na następujących zasadach:
Zamawiający będzie oceniać złożone oferty wg kryteriów opisanych w pkt. 7
zaproszenia oraz na podstawie zawartych w złożonej ofercie dokumentów zgodnych
z postanowieniami zaproszenia, stwierdzeniu spełnienia wszystkich żądanych przez
Zamawiającego warunków oraz po zaakceptowaniu propozycji wyboru przez
Zamawiającego.
12. Niezwłocznie po zaakceptowaniu protokołu z wyboru oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postepowania wszystkich oferentów którzy złożyli oferty i zamieści taką informację na własnej stronie internetowej oraz na stronie Bazy Konkurencyjności.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
ZAŁĄCZNIKI :
- Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - „Oferta” do Zaproszenia
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
- Załącznik nr 5 - Projekt umowy dostawy
……………………………………….
(pieczęć i podpis Kierownika Zamawiającego
Lub osoby przez niego upoważnionej)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica w Sejnach